emmmapeter.blogg.se

Firar snart 1år med LCHF

Publicerad 2013-03-11 10:41:33 i

Heeej!
Känner mig otroligt sugen på att prova klänningen snart igen!! 3 kg tyckte de att jag skulle gå ner, och snart e jag där!
Kan i dag konstatera att jag har gått ner ca 18 kg sen den 9e april förra året.
Men sen har jag ju en alldeles egen LCHF-coach (Sandra) med, inte alla som har det ;)

Nu är det ca 1 månad kvar till Osa datumet, många har svarat redan, alla har tackat ja hittills :) då blir man så glad!
Men är det någon som känner att de har svarat men bara lite löst, så skicka gärna ett mail så vi får det bekräftat!

Kram på er!
/Emma

Kommentarer

Postat av: Sandrix

Publicerad 2013-03-11 14:17:27

Duktiga du! Hihi nej det är inte alla som har en kombinerad tärna/lchf-coach ;)
<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela