emmmapeter.blogg.se

Apr. 27, 2013

Publicerad 2013-04-27 12:21:31 i

Hej svej!
Nu har vi kommit ett steg till närmre dagen D! I torsdags var vi i kyrkan och träffade prästen, bestämde psalmer m.m.
Vi känner oss nöjda så långt iaf :)

Nu ska jag bara hitta ett par fina örhängen, med massa bling bling :) helst...
Och på tal om bling bling så ska ni se sandras skor! Det kallar jag blig bling. Hihi, kommer bli såå snyggt!

I dag är det 5 veckor kvar..... Blir nervös bara jag tänker på det!
Men längtar efter att få ha på mig klänningen igen :)


Ha det bäst.

Kommentarer

Postat av: Caroline Grahn

Publicerad 2013-05-02 19:30:20

Hej Emma!
Nu har även jag hittat hit, vilken fin blogg ni har! Kul att följa er nu på slutet innan den stora dagen! =)

Ska blir så roligt att få vara med!

Tänkte på örhängen, jag vet inte hur mycket häng el blingbling det får vara. Men Dyrberg/kern har mycket snygga örhängen med bling! Hittade ett par i vår taxfree katalog som hette "Louisa" kan ju vara värt att kolla upp!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela